مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-30پزشكي

هشدار واعظ مهدوی: کاسبان کرونا در اقصی نقاط ایران فعال شده اند


محمدرضا واعظ مهدوی، رییس انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران می گوید: «زمینه و میدان بروز و حضور مافیای دارو و پروپاگاندای واکسن هم در همین بخش گسترش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از شفقنا، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی، رییس انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران درباره نظام سلامت در ایران و چالش ها و چشم اندازی که وجود دارد به خصوص بعد از دوران شیوع کرونا اظهار داشت: مهمترین تاثیری که این بیماری در عرصه مناسبات اجتماعی انسان ها باقی می گذارد شکست اندیشه سرمایه داری در حوزه سلامت است به این معنا که این بحران نشان داد راهبرد کوچک سازی دولت ها، خصوصی سازی و راهبرد هزینه فایده کردن اقدامات و تجاری سازی سلامت؛ راهبردی بسیار غلط و بحران زا است.

روشن شدن رویکرد های باطل نظام سرمایه داری در حوزه بهداشت و درمان موجب شده است در ایران 15 هزار مجوز استخدام وزارت بهداشت داده شود و موجب شد حمایت های گسترده ای از حوزه بهداشت و درمان و پرسنل ایثار گر سلامت صورت بگیرد و زمینه های تجهیز منابع و نیروی انسانی برای غلبه بر این بیماری و درمان بیماری فراهم شود.

متن گفت وگو با دکتر واعظ مهدوی را می خوانید: -بعد از شیوع کرونا نظام سلامت در کل دنیا نشان داد که در اولویت است و شاید اهمیتی هم تراز با نظام های دیگر از جمله اقتصاد، سیاست و اجتماع قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار واعظ مهدوی: کاسبان کرونا در اقصی نقاط ایران فعال شده اند

هشدار واعظ مهدوی: کاسبان کرونا در اقصی نقاط ایران فعال شده اند