مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-30سياسي

رژه موتوری و خودرویی 22 بهمن در رفسنجان برگزار می شود


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: جشن انقلاب و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری در رفسنجان برگزار و از طریق رسانه ها و فضای مجازی پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر مراسمات دهه فجر امسال برقرار است اما با شکوه خاص همه مردم انقلابی رفسنجان در مراسمات گرامیداشت دهه مبارک فجر مشارکت داشته باشند.

وی با تشریح برنامه های ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، افزود: برنامه ریزی ویژه ای برای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده شده و نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید انصاری با حضور مسئولان آغازگر مراسم انقلاب در رفسنجان است.

حسنی ابراز داشت: فضاسازی و تزیین شهری ادارات برای جشن انقلاب توسط شهرداری، ادارات، اصناف و همه کسانی که خود را مدیون این انقلاب می دانند، انجام می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه تجلیل از خانواده ها و همسران معظم شهدا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد امام خمینی (ره) ویژه بانوان با همکاری حوزه خواهران حضرت زینب (س) و دفتر امام جمعه محترم در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود.

حسنی اظهار کرد: میهمانی لاله ها و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سراسر گلزارهای شهدای شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا در روز پنجشنبه 15 بهمن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه موتوری و خودرویی 22 بهمن در رفسنجان برگزار می شود

رژه موتوری و خودرویی 22 بهمن در رفسنجان برگزار می شود