مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-30اقتصادي

اذعان مدیرعامل رجا به بروز نارضایتی مسافران ریلی/احتمال توقف سیر قطارهای رجا


مدیرعامل رجا با انتقاد از تعلل بانک ملت در پرداخت وام کرونایی شرکت های ریلی گفت: از امروز مسوولیت هرگونه رویداد ناشی از عدم تامین نقدینگی که منجر به توقف یا کاهش سیر قطارها شود و ایجاد هرگونه نارضایتی میان مسافران و پرسنل بخش ریلی و تبعات ناشی از آن برعهده عهده بانک ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی رجا، محمد رجبی با بیان اینکه تاکنون شرکت حمل و نقل ریلی رجا موفق به دریافت تسهیلات حمایتی از کسب و کار در دوران کرونا نشده است، اظهار داشت: تا کنون فقط چند شرکت کوچک حمل و نقل ریلی توانستند وام کرونایی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: شرکت رجا سهم بیش از 50 درصدی در بازارحمل و نقل مسافری ریلی را دارد اما تاکنون ریالی از وام کرونایی دریافت نکرده است که این به طور مستقیم به کوتاهی مدیران و دست اندرکاران بانک عامل بر می گردد.

وی با بیان اینکه حدود 9 ماه است پیگر دریافت این وام بوده ایم، ادامه داد: آقایان مدیرعامل شرکت راه آهن، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و حتی آقای وزیر راه بارها با مدیرعامل بانک ملت در این باره مذاکره داشتند و از این بابت که به نظر و دستور وب هم توجهی نشده شرمنده وزیر راه هستیم.

مدیرعامل شرکت رجا تاکید کرد: این چه وضعیتی است که آیین نامه های مصوب ستاد کرونا و دولت ضمانت اجرایی ندارد و دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مدیرعامل رجا به بروز نارضایتی مسافران ریلی/احتمال توقف سیر قطارهای رجا

اذعان مدیرعامل رجا به بروز نارضایتی مسافران ریلی/احتمال توقف سیر قطارهای رجا