مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-30سياسي

ورود دادستانی به مشکل کمبود روغن/سودجویی در بازار نهاده های دامی


دادستان بیرجند با اشاره به ورود دستگاه قضایی به مشکلات روغن خوراکی در استان گفت:سهمیه استان کم نیست مشکل در ذخیره سازی و ارسال روغن به استان های همسایه است که جلوی آن را خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شد که پس از انتشار این گزارش در 6 بهمن ماه نماینده ولی فقیه طی نامه های جداگانه درخواست ورود دادستانی و سپاه انصار الرضا (ع) استان را برای رسیدگی به مشکلات مردم در تامین این کالای اساسی را داشت.

امروز 11 بهمن ماه دادستان مرکز خراسان جنوبی در شورای قضایی استان با اشاره به ورود دستگاه قضایی به این مشکل اظهارکرد: در زمینه روغن بر اساس جلساتی که برگزار شد از تاریخ یکم آبان 99 تا امروز 11 بهمن به اندازه کل سال گذشته روغن در خراسان جنوبی توزیع شده است.

حجت الاسلام علی نسایی عنوان کرد: اما ذخیره سازی روغن و یا ارسال آن به استان همسایه ایجاد مشکل برای تامین نیاز مردم کرده است که جلوی این کار را خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: در مورد کالاهایی چون مرغ و تخم مرغ هم به این نتیجه رسیدیم که در مقطعی دستگاه قضایی و دادستانی باید ورود پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با بیان اینکه ورود دادستانی قیمت مرغ را تا حدی به تعادل رساند، بیان کرد: اما شیوع آنفولانزای پرندگان تا حدی برنامه های این حوزه را به هم ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به مشکل کمبود روغن/سودجویی در بازار نهاده های دامی

ورود دادستانی به مشکل کمبود روغن/سودجویی در بازار نهاده های دامی