مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-30بين الملل

سفیرایران در اسپانیا: اقدامات هسته ای اخیر ایران، اعمال حق هست نه نقض برجام


سفیر ایران در اسپانیا در خصوص انتظار ایران از تیم جدید مستقر در کاخ سفید گفت:  قاعدتا و منطقا آمریکا که یک جانبه از توافق برجام و از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شده  باید به این توافق برگردد و جبران خسارت برای  عملکرد منفی خود کند و در .

- سفیر ایران در اسپانیا در خصوص انتظار ایران از تیم جدید مستقر در کاخ سفید گفت:  قاعدتا و منطقا آمریکا که یک جانبه از توافق برجام و از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شده  باید به این توافق برگردد و جبران خسارت برای  عملکرد منفی خود کند و در طرف ایرانی جای اقدام خاصی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در آستانه فرا رسیدن دهه فجر، حسن قشقاوی در گفت وگویی با تلویزیون سراسری اسپانیا اظهار کرد : گام های هسته ای ایران که از یک سال پس از خروج ترامپ از برجام تاکنون برداشته شده، مبتنی بر اعمال حق خود بر اساس پاراگراف های مندرج در اصول 26 و 36 برجام بوده نه نقض تعهدات برجامی.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص انتظار ایران از تیم جدید مستقر در کاخ سفید گفت: قاعدتا و منطقا آمریکا که یکجانبه از توافق برجام و از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شده، باید به این توافق برگردد و جبران خسارت عملکرد منفی خود کند و در طرف ایرانی جای اقدام خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیرایران در اسپانیا: اقدامات هسته ای اخیر ایران، اعمال حق هست نه نقض برجام

سفیرایران در اسپانیا: اقدامات هسته ای اخیر ایران، اعمال حق هست نه نقض برجام