مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-30سياسي

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب برگزار می شود


رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: برنامه ملی شهاب از سال های گذشته در کشور با هدف شناسایی و هدایت استعدادبرتر دانش آموز در مدارس استان به اجرا درآمد.

- حمداله اکوانی افزود: اجرای برنامه ملی شهاب در راستای سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، زمینه ای مناسب برای رشد و بالندگی استعدادهای فرزندان عزیزمان را فراهم نموده است.

وی تصریح کرد: همین راستا بنیاد ملی نخبگان و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس اقدام به برگزاری مجازی این همایش ملی در بعد شناسایی نموده است.

رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جشواره را ایجاد محیطی برای بیان تجربیات موفق اجرا شده در محورهای معین، در قالب یک رقابت سالم و مباحثه علمی دانست و اظهار کرد: تجربیات برتر به انتخاب کمیته علمی پس از تدوین و تکمیل، به صورت فیلم، کتاب و.

با ذکر نام مبتکران و حامیان، مستند سازی شده و همراه با نتیجه مباحث علمی، در اختیار مجریان این برنامه عظیم ملی قرار می گیرد.

اکوانی بیان کرد: مهلت ارسال آثار را 22/11/1399 و زمان اعلام نتایج را 08/12/1399 همزمان با روز امور تربیتی خواهد بود که به برگزیدان آثار برتر به انتخاب کمیته علمی همایش با لحاظ اولویت، جوایز، هدایا و لوح تقدیر اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب برگزار می شود

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب برگزار می شود