مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-30اقتصادي

خداداد غریب پور، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد


مدیرعامل بانک صادرات ایران در حکمی، خداداد غریب پور را به سمت مدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک صادرات ایران، صبح امروز در مراسمی با حضور حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، رضا صدیق، قائم مقام بانک، احمد فاضلی، معاون مالی بانک صادرات ایران و اعضای هیأت مدیره گروه مالی سپهر صادرات، حکم مدیریت جدید این گروه به خداداد غریب پور اعطا شد.

حجت اله صیدی در این مراسم با تاکید بر این که گروه مالی سپهر صادرات، بازوی بازار سرمایه و نیز بازوی مالی بانک صادرات ایران است.

بانک صادرات ایران را از اولین بانک هایی خواند که برای تشکیل شرکت سرمایه گذاری اقدام کرده است و امروز از شرکت گروه مالی سپهر صادرات به عنوان یک شرکت بورسی و بازار سرمایه استقبال خوبی به عمل می آید.

وی اظهار کرد: اگر نوسان های شدید بازار سرمایه نبود، ارزش گروه مالی سپهر صادرات به مراتب بیشتر خود را نشان می داد و امیدواریم با هدایت مدیریت جدید به مدارج بالاتر دست یابد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با قدردانی از اقدامات بهروز خدارحمی، مهمترین اقدام وی را عرضه سهام گروه مالی سپهر صادرات در بازار سرمایه با کمک اعضای هیئت مدیره شرکت و اداره کل سرمایه گذاری امور شرکت های بانک صادرات ایران، عنوان کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداداد غریب پور، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد

خداداد غریب پور، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد