مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-30سياسي

افتتاح 132 پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از افتتاح 132 پروژه محرومیت زدایی هم زمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از افتتاح 132 پروژه محرومیت زدایی هم زمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (11 بهمن ماه) در نشست خبری که با مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و هفته استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 3535 شهید استان زنجان و نیز با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها سلطه کاملی بر کشور داشتند و در همه حوزه ها از جمله سیاسی، امنیتی و فرهنگی که همه تصمیمات در کشور توسط آمریکا اتخاذ می شد.

وی افزود: یکی از این تصمیمات که برای ملت ایران بزرگ ترین تحقیر را ارزانی داشت، طرح کاپیتولاسیون بود اما با اندیشه های امام راحل، پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی، پیوند امت با امام (ره) بود، تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه مردم زنجان و نیز راهپیمایی گسترده بانوان زنجانی علیه رژیم طاغوت در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، نقش ویژه ای داشت و این حاکی از آن است که استان زنجان در دوران انقلاب نیز پیش قدم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 132 پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان

افتتاح 132 پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان