مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-30ورزشي

برگزاری اولین دوره رقابت های دارت دیپلماتیک در تهران


مدیر تربیت بدنی وزارت امور خارجه از رونمایی پوستر نخستین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک با عنوان «جام قهرمانان سلامت» با حضور مدعوین و مهمانان از فدراسیون انجمن های ورزشی خبر داد.

- مدیر تربیت بدنی وزارت امور خارجه از رونمایی پوستر نخستین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک با عنوان جام قهرمانان سلامت با حضور مدعوین و مهمانان از فدراسیون انجمن های ورزشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا عبدی، مدیر تربیت بدنی وزارت امور خارجه با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک قرار است از اول اسفند ماه سال جاری با حضور نمایندگی های سیاسی و سازمان های بین المللی مقیم تهران به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به همه کارکنان سرافراز سلامت کشور تقدیم شده است، افزود: این مسابقات با رعایت همه پروتکل های مقابله با کرونا و به احترام ایثارگری کادر سلامت کشور با عنوان گرامیداشت جام قهرمانان سلامت برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی وزارت امور خارجه با اشاره به استقبال چشمگیر دیپلمات های مقیم ایران از این مسابقات خاطر نشان کرد: پوستر این مسابقات صبح امروز شنبه 11 بهمن با حضور مشارکت کنندگان از مجمع شهرداران آسیایی، فدراسیون انجمن های ورزشی، شرکت TNT، سازمان ورزش شهرداری تهران ، شرکت خانه مونسا و انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره رقابت های دارت دیپلماتیک در تهران

برگزاری اولین دوره رقابت های دارت دیپلماتیک در تهران