مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-30اقتصادي

13 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از اجرای 13 پروژه عمرانی در روستاهای استان خبر داد و گفت: این پروژه ها بااعتبار 26 میلیارد و 188 میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فلاحی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی در 13 روستای استان سمنان ازجمله پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر است، اظهار داشت: درمجموع 26 میلیارد و 188 میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی و اعتبار بند ب ماده 6 برنامه ششم توسعه تأمین و تخصیص یافته است، افزود: آسفالت جاده روستای معصوم آباد بااعتبار یک میلیارد و 352 میلیون ریال از توابع دامغان و اجرای عملیات سنگفرش جاده روستای افتر از توابع سرخه بااعتبار یک میلیارد ریال ازجمله پروژه های افتتاحی این نهاد محسوب می شود.

7 پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی در شهرستان شاهرود مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه افتتاح پروژه جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده روستای علاء از توابع شهرستان سمنان بااعتبار دو میلیارد و 267 میلیون ریال در ایام دهه فجر انجام می شود، تصریح کرد: هفت پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی در شهرستان شاهرود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح می شود

13 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح می شود