مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-30اقتصادي

قیمت های ستاد تنظیم بازار مناسب عامه مردم نیست/ بازار تخم مرغ گلستان از التهاب درآمد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به احتمال افزایش قیمت میوه شب عید گفت: قیمت های ستاد تنظیم بازار مناسب عامه مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین طلوعیان امروز در خصوص وضعیت شکر در بازار استان گلستان اظهار کرد: برای شکر سهمیه خوبی به استان گلستان دادند بالغ بر یک هزار و 400 تن در دو ماه بهمن و اسفند؛ شکر بسته بندی 900 گرمی توزیع می کنیم، بالغ بر 2 هزار تن به صنف و صنعت داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه کسورات شکر تا پایان سال نداریم، تصریح کرد: نظارت در بازار اقلام و کالاهای اساسی و ضروری مردم تشدید می شود.

* با توجه به آخرین تفاهم نامه قرار است 50 تن تخم مرغ روزانه برای مردم توزیع شود رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص وضعیت مرغ و تخم مرغ در استان گفت: با توجه به آخرین تفاهم نامه قرار است 50 تن تخم مرغ روزانه برای مردم توزیع شود که 95 درصد آن تامین و توزیع شده است.

طلوعیان با اشاره به اینکه سه برابر نیاز استان تخم مرغ تولید می شود، افزود: خوشبختانه التهاب بازار تخم مرغ در استان گلستان رفع شده است.

وی با بیان اینکه بازار مرغ با چالش مواجه شده و قیمت آن افزایشی گفت: از زمانی که رستوران ها و تالارها باز شدند تقاضا برای بازار مرغ بالا رفت و این روند کمی بازار را دچار آشفتگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های ستاد تنظیم بازار مناسب عامه مردم نیست/ بازار تخم مرغ گلستان از التهاب درآمد

قیمت های ستاد تنظیم بازار مناسب عامه مردم نیست/ بازار تخم مرغ گلستان از التهاب درآمد