مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-30سياسي

پژوهش همواره راهگشا بوده است/ جهاددانشگاهی برنامه محور است


نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی همواره در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و معیشتی راهگشا بوده است، - ایسنا/فارس نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی همواره در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و معیشتی راهگشا بوده است، گفت: جهاددانشگاهی از بدو شروع فعالیتش اثربخش و برنامه محور بوده و فعالیت های خود را بر اساس نیازسنجی انجام داده است.

محمدمهدی فروردین شنبه 11 بهمن در دیدار با رییس جهاددانشگاهی فارس، با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی می توانند استعدادهای مختلف را در سطح جامعه شناسایی و شکوفا کند، گفت: حوزه فعالیت این نهاد دانشگاهی و انقلابی متنوع و گسترده است که می توان مخاطبین زیادی جذب کند و محدودیتی ندارد.

این نماینده مجلس به ظرفیت های شهرستان فیروزآباد اشاره و اضافه کرد: تأسیس جهاددانشگاهی در این شهرستان موجب انجام اقداماتی خوب و موثری در حوزه های مختلف شده که قبل از آن وجود نداشته است.

او، فعالیت در بخش گیاهان دارویی، راه اندازی دوره های آموزش مربی مهدکودک و کلاس های مختلف آموزشی با حداقل امکانات را از فعالیت های جهاددانشگاهی در شهرستان فیروزآباد برشمرد و گفت: به دنبال راه اندازی مرکز رشد و پارک علم و فناوری در شهرستان فیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش همواره راهگشا بوده است/ جهاددانشگاهی برنامه محور است

پژوهش همواره راهگشا بوده است/ جهاددانشگاهی برنامه محور است