مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-30اقتصادي

بی کفایتی و خلف وعده ها صنعت ریلی را زمین می زند


مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با وجود پیگیری های فراوان در 10 ماه گذشته هنوز تسهیلات کرونایی بخش ریلی را پرداخت نکرده اند و از پیگیری های مکرر خسته شده ایم.

- مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با وجود پیگیری های فراوان در 10 ماه گذشته هنوز تسهیلات کرونایی بخش ریلی را پرداخت نکرده اند و از پیگیری های مکرر خسته شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل سال جاری و در پی شیوع ویروس کرونا تسهیلات متعددی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای بخش های مختلف حمل و نقل در نظر گرفته شده و سهم صنعت ریلی در این میان 940 میلیار تومان بود.

محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که 12 خردادماه امسال پرداخت تسهیلات کرونایی بخش ریلی به بانک ملت ابلاغ شده است، گفت: با وجود پیگیری های 10 ماهه هنوز موفق نشده ایم این تسهیلات را دریافت کنیم و از پیگیری خسته شده ایم.

در حالی که هرچه به ما گفتند را انجام داده ایم به دلیل بی کفایتی برخی مدیران بانکی تاکنون وام کرونایی را نگرفته ایم و از دادستان می خواهیم به این مساله ورود پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به این که شرکت رجا 60 درصد صنعت ریلی کشور را به دوش می کشد، ادامه داد: هر مدرک و سندی را که از ما خواستند برایشان آماده کردیم برای 300 میلیارد تومان سهم تسهیلات شرکت رجا از 940 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی کفایتی و خلف وعده ها صنعت ریلی را زمین می زند

بی کفایتی و خلف وعده ها صنعت ریلی را زمین می زند