مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-30اقتصادي

نباید آب از رودخانه و تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حق آبه تالاب ها باید مانند حق آبه کشاورزی در نظر گرفته شود، گفت: نمی شود آبی از رودخانه کم شود، آب تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود زیرا اهمیت اقتصادی تالاب حتی بیشتر از توسعه کشاورزی است.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر تامین حق آبه تالاب ها: نباید آب از رودخانه و تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود ایسنا/خوزستان رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حق آبه تالاب ها باید مانند حق آبه کشاورزی در نظر گرفته شود، گفت: نمی شود آبی از رودخانه کم شود، آب تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود زیرا اهمیت اقتصادی تالاب حتی بیشتر از توسعه کشاورزی است.

عیسی کلانتری در حاشیه افتتاح مرکز پایش زیست محیطی تالاب بامدژ که امروز (11بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز از تالاب شادگان بازدید داشتیم و در ادامه سفر نیز خط تولید ظروف یکبار مصرف از باگاس، افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص این طرح تولیدی افزود: با توجه به اینکه پلاستیک دشمن محیط زیست است، خوشبختانه سرمایه گذاران بخش خصوصی در شرکت کاغذ پارس هفت تپه سرمایه گذاری کردند و قرار است سالیانه حدود 600 میلیون قطعه ظروف یکبار از باگاس مصرف تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید آب از رودخانه و تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود

نباید آب از رودخانه و تالاب کم شود و به کشاورزان داده شود