مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-30اقتصادي

716 بیکار به چرخه اشتغال استان گیلان بازگشتند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در اجرای طرح کار ورزی و استفاده از کارگران بیکار شده 716 نفر از این افراد به چرخه اشتغال در استان گیلان بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس علیزاده ظهر شنبه در جلسه شورای رفاه در فرمانداری بندرانزلی، اظهار کرد: در قالب طرح کارورزی و همچنین استفاده از کارگران بیکار شده دارای 36 ماه حق بیمه چنانچه کارفرمایان این افراد و همچنین فارغ التحصیلان بیکار زیر 35 سال را به خدمت بگیرند تا دو سال از پرداخت حق بیمه معاف بوده و پرداخت حق بیمه آنان برعهده وزارت تعاون خواهد بود.

وی افزود: سهم گیلان از اجرای این طرح هزار و 82 نفر بوده که از ابتدای امسال تا کنون 716 نفر به چرخه اشتغال استان بازگشتند.

علیزاده همچنین با اشاره به سهم 72 نفری بندرانزلی و جذب 47 نفر از این تعداد افراد بیکار در این شهر ساحلی، گفت: در نشستی با معاون اشتغال و کار آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقفی برای جذب این اشخاص برای کارفرمایان وجود ندارد.

آماده سازی 524 واحد مسکن مهر برای تحویل در ادامه این جلسه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انزلی با اشاره به ثبت سه تعاونی جدید از ابتدای امسال، گفت: سه تعاونی نیز در چرخه ثبت بوده و پنج تعاونی غیر فعال نیز فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

716 بیکار به چرخه اشتغال استان گیلان بازگشتند

716 بیکار به چرخه اشتغال استان گیلان بازگشتند