مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-30سياسي

آستان قدس در همه عرصه ها ورود می کند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هرکس توانمندی دارد باید در خدمت به اهداف امام رضا(ع) و شیعیان و محبین ایشان به میدان بیاورند زیرا که این مصداق کامل خادمیاری است و به وسیله همین امر آستان قدس در همه عرصه ها و شهرها ورود پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: دهه فجر شکل گرفت تا اهداف نورانی امامت در جامعه حاکم شود، دل ها به معنای راستین به نورانیت معارف اهل بیت، قرآن و دین روشن شود، جهل زدایی در جامعه صورت گیرد، شرک و استکبارستیزی از جامعه رخت ببندد و توحید حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی برکات خوبی را در نظام جمهوری اسلامی شکل داده است، ادامه داد: آثار و برکات این آستان در جامعه طی زمان های مختلف وجود داشته و آنچه که در درون نظام جمهوری اسلامی از طریق این آستان متبلور شده چیز دیگری است که به برکت شکل گیری و نهادینه شدن حاکمیت رضوی در کشور خود را نشان داده و آثار آن در جامعه مشهود می باشد.

نکونام تصریح کرد: ولایی زیستن و ولایی اندیشیدن، برنامه های فرهنگی و عمیق فکری و جهت دهنده از جمله برکات فعالیت های آستان قدس است که در درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس در همه عرصه ها ورود می کند

آستان قدس در همه عرصه ها ورود می کند