مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-30سياسي

بیست و هشتمین محفل طنز «قندشکن» یزد برگزار می شود


مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین محفل «قندشکن»، گفت: طنزپردازان می توانند آثار خود را در موضوعات بومی و بین الملل به ترتیب در زمینه «آلودگی ها» و «بُت بزرگ» به دبیرخانه این محفل طنز ارسال کنند.

- ایسنا/یزد مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین محفل قندشکن ، گفت: طنزپردازان می توانند آثار خود را در موضوعات بومی و بین الملل به ترتیب در زمینه آلودگی ها و بُت بزرگ به دبیرخانه این محفل طنز ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدی پرنیان با بیان این که محفل طنز قندشکن یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می رود، گفت: این محفل ادبی در دهه فجر 1395 با حضور ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و جمعی از طنزپردازان و شاعران استان و کشور در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های این محفل و ظرفیت های خوب استان در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی، ادامه داد: قندشکن به دنبال ترویج طنز عفیف و سالم و همچنین پرورش استعدادهای ادبی و حمایت از طنزپردازان جوان، خلاق و پویاست.

وی خلق جاذبه های سالم و مفرح برای جوانان با استفاده از طنز به عنوان زیباترین قالب برای انتقال پیام ، ایجاد فضای همدلی، نشاط و امید در جامعه با بهره گیری از این هنر و ترویج سبک زندگی اسلامی با زبان کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و هشتمین محفل طنز «قندشکن» یزد برگزار می شود

بیست و هشتمین محفل طنز «قندشکن» یزد برگزار می شود