مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-30سياسي

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در 22 رزمایش کمک به نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن شهید اسدالهی فرماندهی سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: تقارن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت امام خمینی(ره) را به فال نیک می گیریم.

وی گفت: شعار محوری امسال برای ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار در نظر گرفته شده است .

  فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی بنابر اظهارات خود در تریبون های رسمی اعلام کرده بودند که اجازه نخواهیم داد ملت ایران جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را ببیند و این در حالی است که به فضل پروردگار بزرگترین جشن پیروزی انقلاب را در چهل و دومین سال پیروزی برگزار می کنیم.

  سردار حسن زاده با بیان اینکه در توان موشکی و دفاعی به بازدارندگی پایدار رسیده ایم، تصریح کرد: در حوزه های مختلف پیشرفت های متعددی در منطقه و جهان کسب کردیم و در موضوعات علمی و پزشکی در کنار قدرت های جهانی توانستیم خودمان واکسن کرونا را تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در 22 رزمایش کمک به نیازمندان

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در 22 رزمایش کمک به نیازمندان