مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-30اجتماعي

مسدود شدن راه مواصلاتی70 روستای کردستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: بارش برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته موجب مسدود شدن راه مواصلاتی 70 روستا در استان شده است.

- محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی موج بارشی از دیروز فعالیت خود را در استان شروع کرده است و این بارش ها اغلب به شکل برف بوده است.

وی افزود: به دلیل بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان از دیشب تا امروز شاهد تلاش گسترده نیروهای راهداری برای کمک رسانی به مسافران بودیم و در این راستا نیز تلاش های ویژه ای برای بازگشایی راه های روستایی در شهرستان های مختلف انجام شده و در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان خاطرنشان کرد: به دلیل همین بارش ها شاهد مسدود شدن راه مواصلاتی 70 روستا در استان هستیم که شهرستان های سقز، بانه، دیواندره، سنندج، کامیاران و دهگلان بیشترین مسیرهای مسدود شده را دارند.

مدرس گرجی افزود: تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای باز کردن مسیر این روستا ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر این مسیرها بازگشایی شوند.

وی اعلام کرد: هم اکنون تمامی مسیرهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما از کسانی که قصد سفر در جاده های استان را دارند درخواست داریم که نکات ایمنی و تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه مواصلاتی70 روستای کردستان

مسدود شدن راه مواصلاتی70 روستای کردستان