مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-30بين الملل

یک گروه هندی مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی را پذیرفت


یک گروه هندی، مسئولیت انفجار روز جمعه در مجاورت سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک گروه هندی مسئولیت انفجار روز جمعه در مجاورت سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو را پذیرفت.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، رسانه های محلی هند روز شنبه اعلام کردند گروه جِیش الهند از طریق حساب تلگرامی خود، مسئولیت این بمب گذاری را پذیرفته و با افتخار از آن صحبت کرده است.

امروز (شنبه) سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در تماس تلفنی با گابی اشکنازی همتای خود در رژیم صهیونیستی به وی درخصوص محافظت کامل از سفارت و دیپلمات های اسراییلی اطمینان داد و افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و در یافتن عوامل این حمله از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد .

همچنین آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند با میر بن شابات همتای صهیونیست خود که اخبار را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتقل می کند، پیرامون تحقیق درباره این بمب گذاری به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

نتانیاهو در پیامی به نارندرا مودی همتای هندی خود گفت: ما اطمینان کامل داریم که مقامات هندی تحقیقات کاملی درباره این حادثه انجام خواهند داد و سلامت اسراییلی ها و یهودیان در این کشور را تضمین می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه هندی مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی را پذیرفت

یک گروه هندی مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی را پذیرفت