مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-30فرهنگي

فراخوان اجرای پویش فرهنگی «اعتماد بیدار» در گیلان منتشر شد


فراخوان اجرای پویش فرهنگی «اعتماد بیدار» با رویکرد ارتقای اعتماد اجتماعی در گیلان منتشر شد و علاقه مندان تا 30 بهمن ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

- رشت- فراخوان اجرای پویش فرهنگی اعتماد بیدار با رویکرد ارتقای اعتماد اجتماعی در گیلان منتشر شد و علاقه مندان تا 30 بهمن ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پوستر اجرای پویش فرهنگی اعتماد بیدار رونمایی شد.

فراخوان ارسال آثار به این پویش فرهنگی از صبح امروز منتشر و علاقه مندان تا آخر بهمن ماه برای ارسال آثار به این پویش فرهنگی فرصت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به پویش با هدف ارتقای اعتماد اجتماعی این برگزار می شود، اظهار کرد: اعتماد نهادی، اعتماد به نهادهای آموزشی، اعتماد به سازمان های دولتی، اعتماد به نهادهای مذهبی، اعتماد به نهادهای اقتصادی، اعتماد بین فردی، اعتماد به خانواده و آشنایان، اعتماد به همشهریان هم وطنان و سایر مردم از محورهای این پویش است.

فیروز فاضلی با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش مهمی در هر جامعه ایفا می کند، افزود: وجود اعتماد اجتماعی می تواند یکی از ارکان توسعه جامعه در هر عرصه و حوزه ای را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اجرای پویش فرهنگی «اعتماد بیدار» در گیلان منتشر شد

فراخوان اجرای پویش فرهنگی «اعتماد بیدار» در گیلان منتشر شد