مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-30اقتصادي

اجرای 1.5 هکتار پلازای شهری در میدان راه آهن تهران


شهردار منطقه 11 تهران از اجرای 1.

5 هکتار پلازای شهری در میدان راه آهن تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران در نشست بررسی وضعیت خیابان ولی عصر(عج) اظهارداشت: محله راه آهن در منطقه 11 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو محلات مهمی است که هر ساله بیش از 3 پروژه مهم در این محله اجرایی شده و از  سال93 تا 99 تغییرات بسیار بزرگ و مثبتی داشته است.

شهردار منطقه 11 تهران در تشریح اقدامات مهم محله راه آهن افزود: بزرگ ترین پروژه اجرایی در میدان راه آهن بازطراحی میدان بود که در این محدوده بیش از یک و نیم هکتار پلازای شهری برای اولین بار اجرا شد.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت اجرایی در محله راه آهن نیازمند توجه به منزلت شهری برای اثر مثبت اجتماعی است که در این مسیر پروژه محله ای سوزن بان به عنوان پاتوق محله اجرا شد و برای رفع آثار مخرب اجتماعی در این محدوده بوستان امیریه با تکیه بر پیوست های اجتماعی محصور شد.

آبادیان ادامه داد: دغدغه مهم شهرداری منطقه11 صرفا کالبد شهری نیست بلکه توجه به موضوعات شهری و احیای فضا برای حضور خانواده ها دارای اهمیت زیادی است که بر همین اساس با همکاری بخش خصوصی در سال های گذشته اقدام به راه اندازی شهرکتاب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1.5 هکتار پلازای شهری در میدان راه آهن تهران

اجرای 1.5 هکتار پلازای شهری در میدان راه آهن تهران