مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-30فرهنگي

توصیف متفاوت «ملکه گدایان» از کودکان کار


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در واکنش به سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» که موضوع سوءاستفاده از کودکان کار، متکدی و بی سرپرست را مورد اشاره قرار داده، - مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در واکنش به سریال نمایش خانگی ملکه گدایان که موضوع سوءاستفاده از کودکان کار، متکدی و بی سرپرست را مورد اشاره قرار داده، می گوید: این فیلم ضد حوزه اجتماعی است و چهره بدی از کودکان نشان داده که می تواند نسبت به این کودکان که خود قربانی مناسبات خطای اقتصادی و اجتماعی در کشور هستند، فضای منفی ایجاد کند و این موضوع می تواند برای آنها پیامدهای منفی به همراه داشته باشد.

فرشید یزدانی در گفت و گو با ایسنا، ادامه می دهد: سریالهای خانگی مخاطبانی دارد و موضوعات و نوع نگاه به قشری چون کودکان آسیب دیده بازتابهایی با اثر به شدت منفی به دنبال خواهد داشت.

یزدانی با اشاره به این سریال که از کودکان کار به صورت باند تصویرسازی کرده است، می افزاید: ممکن است بعضا کودکان کار به صورت جمعی باشند اما جمعی بودن آنها به صورت خانواده است.

اساسا تصویر از این افراد که آنها جیب بری می کنند یا سر مردم را کلاه می گذارند و موادمخدر توزیع می کنند، تصویر صحیحی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف متفاوت «ملکه گدایان» از کودکان کار

توصیف متفاوت «ملکه گدایان» از کودکان کار