مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-30سياسي

چرا اسکلت های ساختمانی ما با یک باد فرو می ریزند؟


عضو هیأت علمی گروه عمران دانشگاه اقبال لاهوری مشهد گفت: مهندسان عمران حتما باید وضعیت آب و هوایی را برای روزی که می خواهند اسکلت پیاده کنند، - ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت علمی گروه عمران دانشگاه اقبال لاهوری مشهد گفت: مهندسان عمران حتما باید وضعیت آب و هوایی را برای روزی که می خواهند اسکلت پیاده کنند، رصد کنند تا پس از آزاد کردن جرثقیل و اتصال اسکلت به صورت خال جوش در حین تکمیل کار توسط کارگران و جوشکاران، طوفان نیاید که باعث به وجود آمدن اتفاقات ناگواری شود.

پنجشنبه، 2 بهمن ماه همزمان با وزش باد شدید در مشهد ویدئوها و عکس هایی از ریزش اسکلت های ساختمانی در فضای مجازی منتشر شد که احساس ترس و خطر را در دل هر بیننده ای ایجاد می کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد طی وزش باد شدید در آن روز ایمن سازی اسکلت خطری ساختمان 35 مورد انجام شده است.

خوشبختانه براساس اخبار در ریزش این اسکلت ها خسارت جانی اتفاق نیفتاده، اما سوال اینجاست که چرا اسکلت های ساختمانی ما باید آنقدر سست باشند که با یک باد فرو بریزند و جان افراد را در معرض خطر قرار دهند؟ رضا صالحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص علت ریزش اسکلت های فولادی و عدم استحکام آنان در برابر نیروی باد و طوفان اظهار کرد: در شهر و کشور ما جرثقیل هزینه بالایی دارد و حق الزحمه جرثقیل به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اسکلت های ساختمانی ما با یک باد فرو می ریزند؟

چرا اسکلت های ساختمانی ما با یک باد فرو می ریزند؟