مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-30اقتصادي

آتش نشانی تهران کانون های خطر در محدوده بازار را شناسایی کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران باتاکید بر رعایت ملاحظات میراث فرهنگی در بازآفرینی بافت فرسوده بازار تهران گفت: سازمان آتش نشانی کانون های خطر در محدوده بازار را شناسایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح شنبه در چهل و هفتمین کمیته زیرساخت و بازآفرینی کلان شهر تهران با موضوع ایمنی بازار تهران که در محل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد اظهار داشت: بیشتر املاک در محدوده بازار تهران متعلق به سازمان اوقاف است به نظر می رسد باید جلسه ای ویژه با حضور نمایندگان صاحبان املاک تجاری در بازار تهران با نمایندگان اوقاف طرف مدت دو هفته جاری تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اداره کل ثبت استان تهران اقدامات جدی را برای تهیه طرح کاداستر بازار تهران صورت دهد و باید برخی عرصه های بلاتکلیف در این خصوص تعیین تکلیف شوند.

چراغعلی بیان داشت: کارگروه اوقاف کمیته زیرساخت و بازآفرینی کلان شهر تهران در خصوص بازار تهران به صورت ویژه تشکیل می شود و خوشبختانه مجموعه اوقاف با نظر مثبت و مساعد به موضوع بازآفرینی بافت فرسوده بازار ورود پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به بافت تاریخی بازار تهران بازآفرینی در بافت های فرسوده این نقطه از شهر تهران حتماً باید با رعایت ملاحظات وقوانین مربوط به میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی تهران کانون های خطر در محدوده بازار را شناسایی کند

آتش نشانی تهران کانون های خطر در محدوده بازار را شناسایی کند