مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-30سياسي

واکنش جواد امام به شکایت نمایندگان از ظریف: نگران انتخابات ریاست جمهوری هستند!


جواد امام در واکنش به شکایت برخی نمایندگان از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، «عیسی کلانتری» رییس سازمان محیط زیست و «عباس آخوندی» وزیر سابق راه و شهرسازی، - جواد امام در واکنش به شکایت برخی نمایندگان از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست و عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، گفت: این افراد به دلیل در اختیار داشتن همه امکانات به دلیل فقدان پایگاه مردمی، نگران انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری هستند و می خواهند هر فردی که کوچکترین پایگاه مردمی دارد از رقابت دور کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب در واکنش به شکایت برخی نمایندگان مجلس از محمد جواد ظریف، عیسی کلانتری و عباس آخوندی، گفت: این افراد نگران انتخابات ریاست جمهوری هستند و می خواهند هر فردی را که کوچک ترین پایگاه مردمی دارد از رقابت دور کنند.

محمدجواد امام روز شنبه با اشاره به برخورد فیزیکی یک نماینده مجلس با سرباز راهور ناجا گفت: در ساعات اولیه انتشار این خبر اگر نماینده خاطی عذرخواهی می کرد بازتاب این اتفاق به این شکل نبود.

دبیر کل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب افزود: امروزه همه باید مراقب رفتار خود باشیم چون این جامعه دیگر سنتی نیست و خوشبختانه فناوری نوین ارتباطی و فضای مجازی رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جواد امام به شکایت نمایندگان از ظریف: نگران انتخابات ریاست جمهوری هستند!

واکنش جواد امام به شکایت نمایندگان از ظریف: نگران انتخابات ریاست جمهوری هستند!