مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-30سياسي

«کنسرت زمستان» آلبوم شد/ شنیدن موسیقی در دو مجلس


«کنسرت زمستان» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی در فرآیند فروش وعرضه محصولات مرتبط با موسیقی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- کنسرت زمستان عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی در فرآیند فروش وعرضه محصولات مرتبط با موسیقی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم کنسرت زمستان با موسیقی علی کاظمی، آواز مهدی امامی و اجرای گروه موسیقی تارَک منتشر شد.

در این آلبوم که برگرفته از اجراهای زنده گروه اجرایی است، قطعات درآمد ، تارک ، زمستان ، فیروزه و نهفت در در مجلس اول و گردانیه ، بیداد و بویه در مجلس دوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

اشعار این آلبوم برگرفته از آثار شاعران نامی ایران از جمله اوحدی، حافظ، خواجو، فردوسی و شهریار است که در قالب های گوناگون شنیدنی شده اند.

مهدی امامی آواز و دایره، پوریا فرجی نوازنده سنتور، بهنوش بهنام نیا نوازنده کمانچه، یاسمین شاه حسینی نوازنده عود، پویان گرامی نوازنده تمبک و علی کاظمی نوازنده تار و آهنگساز گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

ضمن اینکه احسان عابدی و علی پور مقدم صدابرداران صحنه، مقداد شاه حسینی میکس و مسترینگ، محمد حاج هاشمی طراح گرافیک و شهرزاد ولیها عکس دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنسرت زمستان» آلبوم شد/ شنیدن موسیقی در دو مجلس

«کنسرت زمستان» آلبوم شد/ شنیدن موسیقی در دو مجلس