مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-30سياسي

نامه جمعی از شاگردان مرحوم آیت الله مصباح یزدی به رهبر معظم انقلاب


جمعی از شاگردان مرحوم آیت الله مصباح یزدی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند: راه آن مرحوم را با قوت ادامه می دهیم و تا رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی از پای نمی نشینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جمعی از شاگردان مرحوم آیت الله مصباح یزدی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب ضمن قدر دانی از پیام تسلیت و توجه ایشان به آیت الله مصباح اعلام کردند راه آن مرحوم را با قوت ادامه می دهیم و تا رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی از پای نمی نشینیم.

بسم اللّه الرحمن الرحیم محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف  رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی سلام الله و سلامنا علیکم پیام تسلیت حضرتعالی در ارتحال عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی (رضو ان الله تعالی علیه)، افزون بر آن که مرهمی شفابخش بر دل های داغدیده ما بود، شاهدی صادق بر اصالت راهی است که آن استاد فرزانه، مجاهدانه در طول عمر پربرکتشان پیمودند و پیش روی ما نهادند.

ما  جمعی از شاگردان آن علامه راحل، عروج ملکوتی ایشان را به محضر حضرتعالی، سوگمندانه تسلیت گفته، از الطاف کریمانه تان نسبت به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و مدیریت شایسته آن صمیمانه سپاس گزاریم و با آن ولی اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از شاگردان مرحوم آیت الله مصباح یزدی به رهبر معظم انقلاب

نامه جمعی از شاگردان مرحوم آیت الله مصباح یزدی به رهبر معظم انقلاب