مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-30سياسي

حرف های فراوانی که در دنیا می توانیم بزنیم، اگر سه درصد بودجه پژوهش اختصاص یابد


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: باید سه درصد بودجه کشور به حوزه تحقیق و پژوهش تخصیص یابد که متاسفانه در حال حاضر این میزان کمتر از نیم درصد است و اگر طبق برنامه سه درصد بودجه به این امر اختصاص یابد در حوزه پزشکی و درمانی و حتی تولیدات .

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: باید سه درصد بودجه کشور به حوزه تحقیق و پژوهش تخصیص یابد که متاسفانه در حال حاضر این میزان کمتر از نیم درصد است و اگر طبق برنامه سه درصد بودجه به این امر اختصاص یابد در حوزه پزشکی و درمانی و حتی تولیدات پزشکی در دنیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

حسین علی شهریاری در گفت وگو با ایسنا، به برنامه ها و رویکرد کمیسیون بهداشت مجلس برای تقویت شرکت های دانش بنیان در حوزه پزشکی، درمان و بهداشت اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از فعالیت های دانش بنیان اعلام کرده و آن را وظیفه ذاتی خود می داند و این حمایت تا آخرین نفس از یافته های علمی و تحقیقاتی دانشمندان و نخبگان کشور ادامه خواهد داشت.

وی بر تقویت فعالیت های دانش بنیان در کشور تاکید کرد و افزود: کمک به کاهش وابستگی کشور در حوزه واردات بویژه در حوزه محصولات فناورانه و دانش بنیان از برکات توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان است و مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های فراوانی که در دنیا می توانیم بزنیم، اگر سه درصد بودجه پژوهش اختصاص یابد

حرف های فراوانی که در دنیا می توانیم بزنیم، اگر سه درصد بودجه پژوهش اختصاص یابد