مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-30سياسي

فعالیت معادن راکد و تازه اکتشاف شده، از رموز توسعه اهر و هریس


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات شهرک های صنعتی، فعالیت معادن راکد و تازه اکتشاف شده و توسعه خطوط تولید را رمز موفقیت و پیشرفت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات شهرک های صنعتی، فعالیت معادن راکد و تازه اکتشاف شده و توسعه خطوط تولید را رمز موفقیت و پیشرفت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه برشمرد.

احمد محرم زاده در جمع خبرنگاران گفت: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب بوده و وظیفه مسئولان، خدمت و کسب رضایتمندی آن ها است.

وی، بیکاری و عدم اشتغال جوانان به ویژه تحصیل کردگان را یکی از مهم ترین مشکلات خانواده ها در شهرستان های اهر و هریس ذکر کرد و افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری، معدن، گردشگری و .

هنوز در زمینه اشتغال و اقتصاد با مشکل جدی مواجه هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه ضمن تأکید بر حل مشکلات دامداران شهرستان هریس، گفت: طی جلسه ای در فرمانداری مقرر شد بعد از انتقال دامداری ها به بیرون از شهر انشعابات آب و گاز آنها نیز تامین شود که امیدواریم این امر هرچه سریع تر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معادن راکد و تازه اکتشاف شده، از رموز توسعه اهر و هریس

فعالیت معادن راکد و تازه اکتشاف شده، از رموز توسعه اهر و هریس