مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-30سياسي

دهه فجر فرصت جهاد تبیینی است/ شاهرود میزبان برنامه های فرهنگی


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی و آرمان های آن دارای اهمیت بسزایی در زندگی ما دارد، گفت: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیینی و ترویج اندیشه های انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه ایام الله دهه فجر در واقع بهترین فرصت برای جهاد تبیینی و ترویج اندیشه های انقلابی است، ابراز کرد: هرچه بیشتر بتوانیم ایام دهه فجر انقلاب را گرامی بداریم برای شناساندن انقلاب اسلامی کم است.

وی با بیان اینکه در کنار آرایه های محیطی و کارهای تبلیغی می بایست اصل انقلاب آنطور که رخ داد را در بین مردم جامعه شناساند که در این حوزه دانشگاه ها، آموزش و پرورش و … برای مخاطبان خودشان نقش مهم دارند و این یک وظیفه ملی است.

رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل ها امام جمعه شاهرود با بیان اینکه قدردانی امام خمینی (ره)، شهدا و زحمات مردم، یکی از مهمترین مسائلی است که باید در دهه فجر به آن تاکید داشت، تاکید کرد: می توان علی رغم کرونا وضع می کند و حتی اگر مراسم دهه فجر تعطیل هم شد، باز هم می توان برنامه های صوتی را تا جایی که مزاحم مردم نشود، اجرا کرد از سوی دیگر برنامه هایی مانند تکبیر شب پیروزی انقلاب را می توان باشکوه برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت جهاد تبیینی است/ شاهرود میزبان برنامه های فرهنگی

دهه فجر فرصت جهاد تبیینی است/ شاهرود میزبان برنامه های فرهنگی