مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-30سياسي

افتتاح نمایشگاه های مجازی مدرسه انقلاب روز 13 بهمن


مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب از افتتاح نمایشگاه های مجازی مدرسه انقلاب در روز 13 بهمن خبر داد و گفت: امسال بیشتر نمایشگاه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه شکل متفاوتی برگزار می شود، گفت: هر سال دانش آموزان عضو انجمن در ایام الله دهه فجر نمایشگاه هایی در مدارس خود برپا می کردند تا آرمان ها و مبانی انقلاب اسلامی را برای سایر دانش آموزان و والدین و معلمان مدرسه روایت کنند.

این روزها به واسطه شرایط کرونایی که در کشور حاکم است خیلی از مدارس تعطیل هستند و برای همین عمده نمایشگاه های مدرسه انقلاب به صورت مجازی برگزار می شود و در مدارسی که امکان حضور دانش آموزان وجود دارد این نمایشگاه ها به صورت حضوری نیز برپا می شود.

به گفته وی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 4 قالب شامل قالب صوتی، تصویری، مکتوب و نرم افزار است؛ قالب صوتی با نام رادیو انقلاب، قالب تصویری با نام تماشاخانه مدرسه انقلاب، قالب مکتوب با نام نشریه مدرسه انقلاب و بخش نرم افزاری با نام کارافزار است.

صفدری در توضیح بیشتر گفت: رادیو انقلاب ایجاد شده است که شامل صوت ها و پادکست های تولیدی است، همچنین تماشاخانه مدرسه انقلاب راه اندازی شده است و نشریه مدرسه انقلاب نیز تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه های مجازی مدرسه انقلاب روز 13 بهمن

افتتاح نمایشگاه های مجازی مدرسه انقلاب روز 13 بهمن