مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-30ورزشي

خانلرخانی: پارالمپین ها هدفمند و با انگیزه تمرین می کنند


خدا را شکر دو نماینده پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در وضعیت خوبی به سر می برند، آسیب جدی ندارند و هدفمند و با انگیزه تمرینات را سپری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پارا تکواندوی ایران که برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی شده است، این روزها چهارمین مرحله تمرینی خود را پشت سر می گذارد و به منظور در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی آماده می شود.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به آغاز مرحله جدید تمرینات ملی پوشان از 27 دی ماه اظهار داشت: چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی پاراتکواندو به منظور حضور در بازی های پارالمپیک توکیو در حال سپری شدن است و ما روزانه دو نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر می گذاریم.

خدا را شکر پوررهنما و عزیزی دو نماینده پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در وضعیت خوبی به سر می برند، آسیب جدی ندارند و هدفمند و با انگیزه تمرینات را سپری می کنند.

وی افزود: در این مدت سعی کردیم تمامی حریفان بچه ها را آنالیز کنیم اما بیشتر روی رویدادهای گذشته متمرکز هستیم چراکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان نزدیک به یک سال است تمامی مسابقات تعطیل شده و چاره ای جز این نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانلرخانی: پارالمپین ها هدفمند و با انگیزه تمرین می کنند

خانلرخانی: پارالمپین ها هدفمند و با انگیزه تمرین می کنند