مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-30اجتماعي

بررسی وضعیت جسمانی 95 هزار دانش آموز فردیسی در طرح کوچ


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: طرح کوچ برای کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با محوریت تناسب اندام در راستای ارتقاء سلامت از طریق ورزش در 300 مدرسه و برای 95 هزار دانش آموز فردیسی اجرا می شود.

- فرهاد منظوری،  معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس، در گفت گو با خبرنگار فارس در فردیس در خصوص اجرای طرح کوچ، گفت: در راستای اجرای این طرح 95 هزار دانش آموز در 300 مدرسه تحت پوشش این اداره، مورد ارزیابی شاخص توده بدنی و مشاوره های تخصصی در زمینه تغذیه  و تحرک قرار گرفته اند که امیدواریم در پایان طرح و در هفته سلامت  در اردیبهشت ماه 1400 بتوانیم نتایج خوبی از اجرای مطلوب طرح و کنترل وزن و چاقی دانش آموزان داشته باشیم.

وی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا و ایام قرنطینه بر کم تحرکی و افزایش وزن دانش آموزان، بر ضرورت اجرای طرح کوچ در مدارس فردیس تاکید کرد و افزود: علاوه بر برنامه های تربیت بدنی و ورزشی از طریق شبکه شاد، مربیان تربیت بدنی در مدارس برنامه هایی را در زمینه آمادگی جسمانی و بازی های حرکتی در خانه و در مدرسه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش فردیس همچنین بیان کرد: طی  بهمن ماه جاری دومین مرحله بازدید از روند اجرای این طرح در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت جسمانی 95 هزار دانش آموز فردیسی در طرح کوچ

بررسی وضعیت جسمانی 95 هزار دانش آموز فردیسی در طرح کوچ