مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-30اقتصادي

پارکینگ احتکار خودرو در کرمانشاه لو رفت/ کشف 11 دستگاه خودروی صفر کیلومتر


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 11 دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش 23 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از وجود یک پارکینگ محل احتکار خودرو در خیابان فردوسی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پارکینگ مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی های انجام گرفته 11 دستگاه خودروی صفر کیلومتر مدل 1399 شامل 5 دستگاه پژو پارس، 3 دستگاه دنا، 2 دستگاه پژو 207 و یک دستگاه تیبا کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش خودروهای احتکار شده طبق نظر کارشناسان به 23 میلیارد و 800 میلیون ریال می رسد، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد.

سلمانی در پایان، گفت: طبق اظهارات متهم، صاحب خودروهای احتکاری با خرید آن ها و نگهداری در پارکینگ قصد داشته آن ها را در ایام پایانی سال و با قیمت بیشتری به فروش برساند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ احتکار خودرو در کرمانشاه لو رفت/ کشف 11 دستگاه خودروی صفر کیلومتر

پارکینگ احتکار خودرو در کرمانشاه لو رفت/ کشف 11 دستگاه خودروی صفر کیلومتر