مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-30سياسي

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مازندران شناسی


دبیر علمی نخستین همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از تمدید زمان ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش علمی تا 22 بهمن امسال خبر داد.

- ایسنا/مازندران دبیر علمی نخستین همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از تمدید زمان ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش علمی تا 22 بهمن امسال خبر داد.

موسوی حاجی افزود: به دلیل درخواست پژوهشگران که دل در گرو پیشرفت دیار مازندران دارند، به پیشنهاد ارکان همایش و تصویب شورای سیاست گذاری، مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تمدید شد.

وی ادامه داد: محققان و پژوهشگران می توانند حداکثر تا تاریخ 22 بهمن ماه 1399 مقالات تمام متن و یا چکیده خود را از طریق آدرس www.

ipmsari.

ir/paper به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

دبیر علمی نخستین همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در ادامه سخنان خود تاریخ، فرهنگ و هنر مازندران را نخستین محور اصلی فراخوان مقاله این همایش علمی عنوان کرد و افزود: پیشینه تاریخی و قدمت مازندران با استناد به شواهد باستان، شناختی و قراین تاریخی، جغرافیای تاریخی این استان در دوران اسلامی، تاریخ سیاسی آن در دوران اسلامی، نهضت­های مذهبی مازندران در دوران اسلامی، باستان­ شناسی و تاریخ هنر این خطه در دوران اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مازندران شناسی

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مازندران شناسی