مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-30ورزشي

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال به 2 برد شیرین دست یافت


کرمانشاه در چهارمین روز رقابت های دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور، توانست تیم نیروی زمینی را مغلوب خود کند، تاکنون 2 باخت و 2 برد حاصل تیم والیبال بعثت کرمانشاه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، لیگ دسته اول والیبال کشوری سری ب که از هفتم بهمن در استان کرمانشاه در دو سالن شهید بهشتی و هادیان در حال برگزاری است، تاکنون تیم بعثت کرمانشاه توانسته دو برد در مقابل نماینده تیم های قم و نیروی زمینی کسب کند.

مسئول سازمان لیگ والیبال کشور در گفت گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: استان کرمانشاه از لحاظ ورزشی در رشته های مختلف مستعد است، زمانی که در بخش مدیریت و استعدادیابی ورزشکاران بودم این مورد ثابت شد.

شهرام عظیمی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که از دیرباز بر سر استان کرمانشاه بوده نظیر هشت سال جنگ تحمیلی و وجود این دژ مستحکم جمهوری اسلامی ایران، جوانان این خطه مستحق شادی و نشاط هستند لذا با ارتقا و مدیریت ورزش می توان این شرایط را فراهم آورد همچنین با روی آوردن جوانان به ورزش می توانیم شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی در خصوص حامیان ورزش، گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) امر به ورزش نوعی امر به معروف است بطوری که هرکس در عرصه ورزش با دانش و عمل قدم بگذارد این امر را اجرا کرده است، حمایت مالی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال به 2 برد شیرین دست یافت

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال به 2 برد شیرین دست یافت