مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-30اقتصادي

افزایش 68 سانتی متری تراز آب دریاچه ارومیه


عضو شورای عالی محیط زیست ضمن اشاره به اینکه در جلسه اخیر این شورا بر اجرای مصوبات قانونی درباره معدن چادرملو و سنگ آهن مرکزی تاکید شد، گفت: متاسفانه قوانین در بخش معدن به طور کامل و دقیق اجرا نمی شوند و از بابت جبران خسارت های وارده به منابع طبیعی در اثر بهره برداری از معادن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا تابش در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به جلسه اخیر شورای عالی محیط زیست که به ریاست رییس جمهوری برگزار و به موضوعات مختلفی ازجمله دریاچه ارومیه، بوی نامطبوع تهران و.

پرداخته شد، اظهار کرد: در این جلسه نسبت به تصویب حدود عرصه های طبیعی واجد شرایط به عنوان مناطق چهارگانه حفاظت شده و بازنگری در حدود برخی مناطق حفاظت شده که دارای تعارضات مردمی و طرح های هادی روستایی بودند، اقدام شد.

وی ادامه داد: از این رو با مصوبه شورای عالی محیط زیست، درمجموع مساحت مناطق حفاظت شده کشور از 11 درصد به 12 درصد افزایش یافت.

تصویب ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی این عضو شورای عالی محیط زیست با بیان اینکه در این جلسه همچنین ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی تصویب شد، تصریح کرد: هرچند که ما در کشور قانون مدیریت پسماندها را داریم اما از ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی، معدنی، صنایع نفت و گاز و نیروگاهی غفلت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 68 سانتی متری تراز آب دریاچه ارومیه

افزایش 68 سانتی متری تراز آب دریاچه ارومیه