مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-30اقتصادي

بیمه همگانی حوادث طبیعی از آغاز 1400 اجرایی می شود


رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم از آغاز اجرای بیمه همگانی حوادث طبیعی از ابتدای سال آینده و با دریافت سهم مردم در این طرح همگانی و اجباری از طریق قبوض برق خبر داد.

- علی قطبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قرار گرفتن کشورمان در بین 10 کشور حادثه خیز جهان بیان کرد: ایران در سال 2019 میلادی، بالاترین خسارت ها را در سیل و در بین کشورهای جهان داشت.

وی افزود: از سال ها قبل بحث تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی برای همه املاک سراسر کشور مطرح بوده است و خوشبختانه این بیمه همگانی از ابتدای سال 1400 اجرایی و همه خانه ها در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم با بیان این که  همه املاک سراسر کشور که دارای کنتور برق هستند زیرپوشش این بیمه همگانی قرار می گیرند اضافه کرد: سهم مردم در این بیمه از طریق قبوض برق واصل خواهد شد.

قطبی ادامه داد: در این طرح، 50 درصد حق بیمه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط خود مردم تأمین خواهد شد.

وی در عین حال با ابراز نگرانی از عدم گسترش پوشش بیمه ای ساختمان های اداری در استان گفت: متأسفانه تعداد کمی از ساختمان های اداری قم زیرپوشش بیمه قرار دارند، در حالی که مدیران دستگاه های اجرایی می توانند با اقدام به بیمه مسؤولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه همگانی حوادث طبیعی از آغاز 1400 اجرایی می شود

بیمه همگانی حوادث طبیعی از آغاز 1400 اجرایی می شود