مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 22:202021-01-29سياسي

برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان/ تولید آثار فاخر فرهنگی در دستور کار است


کنگره ملی 6300 شهید لرستان با رویکرد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تولید آثار فاخر فرهنگی از رشادت های رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس، - برگزار می شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کنگره ملی 6300 شهید لرستان در اواخر سال 1400 و یا اوایل سال 1401 در استان لرستان برگزار می شود؛ این کنگره با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، استانداری لرستان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دستگاه های اجرایی استان و… برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سخنانی با اشاره به تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از سوی مردم، اظهار داشت: در سال 72، اولین کنگره ملی شهدا در استان قم و توسط لشکر 17 علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کنگره بسیار مورد استقبال مردم، فرهیختگان، دانشگاهیان، روحانیون و جوانان قرار گرفت، عنوان کرد: از آن سال به بعد، هر 10 سال یک بار بنا شد که در استان های مختلف این کنگره شهدا با شرایط بومی و با همان ساختار و سازمان برگزار شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در مرداد ماه سال 83، اولین کنگره استان لرستان شکل گرفت، تصریح کرد: اما به دلایلی آن گونه که باید به کار عمق داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان/ تولید آثار فاخر فرهنگی در دستور کار است

برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان/ تولید آثار فاخر فرهنگی در دستور کار است