مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-29اقتصادي

مصوبه کمیته فنی «اسکای مال» منتشر شود/ ساخت پروژه باعث هدررفت بیت المال می شود


یک عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه مصوبه کمیته فنی اسکای مال منتشر شود بسیاری از مسائل و تخلفات روشن خواهد شد گفت: با ساخت این پروژه بیت المال از بین می رود.

- علیرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشکلات پروژه اسکای مال در همدان با بیان اینکه باید از زوایای مختلف به این پروژه پرداخت اظهار کرد: باید درآمد و هزینه هایی که این پروژه و مدیریت شهری ایجاد می کند را به دست آورد و نمودار آن را رسم کرد تا بدانیم کدام بر دیگری برتری دارد که در ارزیابی آن نگاه اول ما این بوده است.

وی با بیان اینکه منکر سرمایه گذاری نیستیم هرچند نگاه تمدنی به حوزه مال سازی داریم و می توان به آن ایرادهایی گرفت گفت: با توجه به وضعیت فضای کسب و کار و مشکلات معیشتی مردم شاید از این نگاه آرمان گرایانه تمدنی مقداری پایین تر نگاه کنیم و قبول کنیم اینها مدل های خوبی هستند و کسب و کار ایجاد می کنند و در فضای گردشگری تاثیرگذارند، هرچند می توان به صورت علمی تحلیل کرد که در غرب هم بسیاری از این مال ها به افول رفتند و تاثیرات منفی داشتند اما در حال حاضر در کشور ما تبی از این ماجرا راه افتاده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه آنچه در استان ما با بقیه استان ها فرق دارد نوع مکان یابی پروژه است افزود: وقتی مکان این پروژه را با سایر پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیته فنی «اسکای مال» منتشر شود/ ساخت پروژه باعث هدررفت بیت المال می شود

مصوبه کمیته فنی «اسکای مال» منتشر شود/ ساخت پروژه باعث هدررفت بیت المال می شود