مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 18:552021-01-29بين الملل

750 نفر از نیروهای گارد ملی مراسم تحلیف بایدن کرونا گرفتند


شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان نیروهای گارد ملی مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا به 750 نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های گارد ملی آمریکا جمعه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس ) به دنبال حمله ششم ژانویه (17 دی ماه) تعدادی از طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا به کنگره آمریکا در واپسین روزهای حضور او در این منصب، وزارت دفاع (پنتاگون) نظامیان گارد ملی را به واشنگتن دی سی اعزام کردند و همچنین به منظور تامین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن، 25000 نیروی گارد ملی در پایتخت مستقر شدند.

جان وایتلی سرپرست وزارت ارتش آمریکا شامگاه دوشنبه گذشته در کنفرانس خبری در وزارت دفاع آمریکا خبر داد که حدود 7000 نفر از نیروهای گارد ملی آمریکا تا اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا باقی خواهند ماند.

وی در ادامه گفت که باقی ماندن این تعداد از نیروهای گارد ملی به درخواست سرویس مخفی و پلیس کنگره بوده و تعداد نیروهای گارد ملی پس از اواسط مارس به حدود 5 هزار نفر خواهد رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که انتشار تصاویر خوابیدن نیروهای گارد ملی در محوطه های باز و همچنین پارکینگ های خودروها در پایتخت آمریکا سبب شده که برخی از فرمانداران ایالت های آمریکا شامل نیوهمپشایر، تگزاس و فلورید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 نفر از نیروهای گارد ملی مراسم تحلیف بایدن کرونا گرفتند

750 نفر از نیروهای گارد ملی مراسم تحلیف بایدن کرونا گرفتند