مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-29ورزشي

مس رفسنجان پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال می دهد / با بهترین شرایط میزبانی کرده ایم


تیم های خوبی وارد رفسنجان شدند و با بهترین شرایط از آنها میزبانی کردیم، با این وجود تیم مس رفسنجان ترجیح می دهد پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی سرآسیایی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با تیم فوتبال بلد، زرنگ، کاربلد و مربی خوب و باشگاه با اصالت بازی داریم و در این راستا تحلیل خوبی انجام دادیم.

شرایط خوبی در هفته گذشته داشتیم و با تدابیری که ربیعی و کادر فنی داشتند، شرایط خوبی سپری می کنیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: محمد قاضی، حامد نورمحمدی و چند بازیکن دیگر را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما با شرایط خوبی برای بازی مهم و سخت فردا مقابل نفت آبادان حاضر خواهیم شد.

وی افزود: تمرین های خوبی در رفسنجان داشتیم و کاملاً برای این بازی آماده هستیم و از همه مهمتر بازیکنان ما بعد از دو برد نسبت به شرایط حساس شان و این نواری که نباید قطع شود برای بزرگ شدن و دیده شدن و ثابت شدن حقانیت شان به فوتبال ایران کاملاً واقف هستند و فردا بازی خیلی خوب، تاکتیکی، فیزیکی و خیلی خوبی خواهیم داشت.

سرآسیایی در خصوص اظهارات سرمربی نفت آبادان در خصوص نبود هتل مناسب در رفسنجان گفت: در رابطه با بحث میزبانی و میهمانی در بازی های لیگ برتر و فوتبال ایران قواعدی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس رفسنجان پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال می دهد / با بهترین شرایط میزبانی کرده ایم

مس رفسنجان پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال می دهد / با بهترین شرایط میزبانی کرده ایم