مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-29سياسي

برقراری کشیک اجتماعی برای اقدام قضایی فوری در حوادث مربوط به کودکان


معاون دادستان مشهد از برقراری کشیک اجتماعی برای اقدام قضایی فوری در حوادث مربوط به کودکان در مراکز شبه خانواده خبر داد و بر رعایت دقیق قوانین مربوط به حقوق کودکان در این مراکز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، نیره عابدین زاده در جمع مدیران مؤسسات خیریه مراکز شبه خانواده بهزیستی خراسان رضوی  ابتدا به اهمیت کودکان در نظام جمهوری اسلامس اشاره و و اظهار کرد: کودکان در نظام ما آنقدر اهمیت دارند که قسمت مهمی از وظایف دادستان به حقوق کودکان و حمایت از آنان اختصاص دارد.

معاون دادستان مشهد ادامه داد: کودکان بی دفاع هستند و آینده سازان کشور می باشند و حمایت از حقوق آن ها، وظیفه حاکمیت و مدعی العموم است.

وی با بیان اینکه من برای تشکر از شما که سرپرستان قانونی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست مشهد هستید به اینجا آمده ام، افزود: ما، شما و بهزیستی همه در یک مجموعه کار می کنیم و باید نقایص و مشکلات یکدیگر را ببینیم و در رفع آن ها بکوشیم تا نتیجه بهتری در تربیت و پرورش کودکان داشته باشیم.

کودکان باید از حقوق خودشان آگاه باشند عابدین زاده گفت: کودکان باید ساختارهای حقوقی خود را بشناسند و از حقوق خود آگاه باشند زیرا اینکه ما آن ها را مراقبت و نگهداری می کنیم وظیفه ماست و هیچ من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری کشیک اجتماعی برای اقدام قضایی فوری در حوادث مربوط به کودکان

برقراری کشیک اجتماعی برای اقدام قضایی فوری در حوادث مربوط به کودکان