مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-29حوادث

مرگ 5 بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی


آتش سوزی در یکی از بیمارستان های اصلی شهر بخارست که مرکزی برای پذیرش و مداوای بیماران مبتلا به کووید19 به شمار می رود، جان پنج بیمار را گرفت.

- آتش سوزی در یکی از بیمارستان های اصلی شهر بخارست که مرکزی برای پذیرش و مداوای بیماران مبتلا به کووید19 به شمار می رود، جان پنج بیمار را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته یک مسئول ناظر بر وضعیت های اضطراری در رومانی این حادثه بامداد امروز (جمعه) روی داده است.

این آتش سوزی که هنوز علت اصلی آن مشخص نیست در حالی روی داده که در کمتر از سه ماه پیش نیز حادثه مشابهی در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان دیگر در شمال شرق رومانی به وضوع پیوست و جان چند بیمار را گرفت.

یک سخنگوی دفتر نظارت و رسیدگی به وضعیت های اضطراری در وزارت کشور رومانی به خبرگزاری فرانسه گفت که پس از آتش سوزی امروز، بیش از 100 بیماری که در بخش حادثه دیده بستری بودند به سرعت از ساختمان تخلیه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، اغلب افراد تخلیه شده به دیگر بیمارستان های پایتخت رومانی منتقل شده اند و این درحالیست که بسیاری از مراکز درمانی در این کشور به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید19 برای پذیرش و بستری کردن بیماران جدید به دردسر افتاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 5 بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی

مرگ 5 بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی