مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-29سياسي

بیست و هشتمین محفل «قندشکن» در یزد برگزار می شود


مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و هشتمین محفل قندشکن در یزد خبر داد و گفت: طنزپردازان آثار خود را در زمینه «آلودگی ها» و «بُت بزرگ» به دبیرخانه محفل طنز قندشکن ارسال کنند.

- یزدـ مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و هشتمین محفل قندشکن در یزد خبر داد و گفت: طنزپردازان آثار خود را در زمینه آلودگی ها و بُت بزرگ به دبیرخانه محفل طنز قندشکن ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که به صورت مجازی برگزار می شود.

پرنیان ضمن تشکر از همراهی خوب و دلگرم کننده طنزپردازان استان و کشور و همچنین مردم و مسئولان از این محفل طنز گفت: نکات نغز و لطیفی که در این محفل از زبان شاعران و طنزپردازان بیان می شود همگی در راستای اصلاح کاستی ها و ناراستی ها در جامعه است و هدف طنز هم جز این نیست.

وی با اشاره به بیست و هشتمین محفل طنز قندشکن بیان کرد: این برنامه در دو موضوع بومی و بین الملل برگزار می شود که آلودگی ها (هوا، محیط، ذهنی، بصری) از جمله مضامین بخش بومی و بُت بزرگ (افول آمریکا و رویدادهای جهانی) موضوعات بین الملل این محفل است.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد از شاعران و طنزپردازان استان و کشور و علاقه مندان دعوت کرد فیلم شعرخوانی یا نثرخوانی خود را در رابطه با موضوعات محفل بیست و هشتم از طریق رایانامهqandshekan@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و هشتمین محفل «قندشکن» در یزد برگزار می شود

بیست و هشتمین محفل «قندشکن» در یزد برگزار می شود