مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-29سياسي

دولت حزب الهی شکل گیرد/ فاصله تا نقطه مطلوب انقلاب


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه هنوز مرحله ایجاد دولت اسلامی را در پیش داریم، بر ضرورت شکل گیری دولت حزب الهی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر، با اشاره به چرایی ایام الله خواندنِ دهه فجر، بیان کرد: انسان هر مقدار آگاهی به واقعیت انقلاب اسلامی داشته باشد و آن را بشناسد، چنان تأثیری در قلبش می گذارد که امثال شهید چمران و شهید سلیمانی شیفته انقلاب شدند، تاکید کرد: سلول به سلول بدن و وجود شهدای ما انقلابی بود و لذا باید آنها را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کسانی که از قطار انقلاب در این چهار دهه پیاده شدند یا به یک خودباوری از انقلاب نرسیدند و یا آن را به خوبی درک نکردند و نگاه سطحی به آن داشتند، تاکید کرد: خداوند در قرآن خطاب به حضرت موسی (ع) می فرمایند خداوند بر تو ایام الله را مبارک کند و این ایام الله اتمام ظلمات و آغاز نور بوده است، گفت: قبل از انقلاب ظلمات و تاریکی در جهان واقع شده بود و دنیا توسط دو مکتب شرق و غرب هدایت می شد که نقطه مشترکشان نیز نفی خدا از زندگی بود.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در قرن بیستم آمد و تحولات عظیمی را در دنیا پدید آورد، گفت: انقلاب زمانی رخ داد که دنیا در هر دو بلوک شرق و غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حزب الهی شکل گیرد/ فاصله تا نقطه مطلوب انقلاب

دولت حزب الهی شکل گیرد/ فاصله تا نقطه مطلوب انقلاب