مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-29دانش

شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد


رییس سازمان بهزیستی، از واریز شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا اظهار کرد: شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی که مشمول به تحصیل در نیم سال اول 1399-1400 هستند به حساب بانکی این دانشجویان واریز شد.

وی افزود: این دانشجویان در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتقاعی، علمی کاربردی، دولتی شبانه، آموزشکده فنی و حرفه ای مجازی، پردیس بین الملل و یا در حوزه مشغول به تحصیلی هستند.

رییس سازمان بهزیستی بیان کرد: این تعداد بیش از 10 هزار دانشجو است که مبلغ 170 میلیارد ریال در مجموع به عنوان شهریه کامل آنها به حسابشان واریز شد.

نیمی از این افراد، افراد دارای معلول و فرزندان سازمان بهزیستی هستند و نیمی دیگر زنان سرپرست خانواده و فرزندان آنها هستند قبادی دانا خاطرنشان کرد: خصوصیتی که پرداخت این دوره دارد این است که به صورت الکترونیکی شهریه به کارت آنها پرداخت شده و با توجه به تشکیل سامانه پرداخت دانشجویان این امکان فراهم شد و باعث می شود شهریه این افراد سریع تر و دقیق تر به دستشان برسد و شأن و منزلت آنها هم بیش از پیش صیانت می شود وی ادامه داد: خصوصیتی که این دوره دارد این است که شهریه دانشجویی برای فرزندان افراد دارای معلولیت شدید هم لحاظ شده و همچنین پرداخت شهریه فارغ از دهک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد

شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد