مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-29سياسي

ده برنامه برای بزرگداشت انقلاب در رادیو صبا


رادیو صبا با ده ویژه برنامه به استقبال دهه فجر خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی با تولید 10 برنامه، ویژه این ایام و متناسب با ماموریت شبکه به استقبال دهه فجر می رود.

حمیدرضا افتخاری سرپرست رادیو صبا در این باره گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان یک رخداد ماندگار در تاریخ جهان ثبت شده است و جهانیان هر سال در این ایام چشم به ایران دارند تا تجدید بیعت ملت مقاوم کشورمان را آرمان های امام راحل (ره) به نظاره بنشینند، رسانه ملی نیز وظیفه خود می داند تا این جشن را باشکوه تر برگزار کند.

در همین راستا هر شبکه متناسب با ماموریت ذاتی خود اقدام خواهد کرد، با توجه به اینکه ماموریت رادیو صبا تولید برنامه های طنز و سرگرمی است برنامه های ویژه این شبکه در حیطه سرگرمی و اطلاع رسانی است.

افتخاری در ادامه به تشریح برنامه های ویزه شبکه پرداخت و برنامه ها را به شرح زیر معرفی کرد: یک روایت یک سرود این برنامه که در ساختار مستند به مدت 30 دقیقه تولید شده است، در گفتگو با عوامل تولید سرودهای خاطره انگیز انقلاب به خاطرات تولید این آثار می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده برنامه برای بزرگداشت انقلاب در رادیو صبا

ده برنامه برای بزرگداشت انقلاب در رادیو صبا