مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-29سياسي

ساختارسازی دولت اسلامی مبتنی بر سیره ائمه معصوم باشد


برای ساختارسازی دولت اسلامی باید از بیانات معصومین درس گرفته شود چرا که الگوبرداری از کشورهای غربی ، دارای ضعف های غیرقابل جبران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به ایام الله دهه فجر و مناسبتهای پیش رو اظهار داشت: آغاز دهه فجر با ورود رهبر انقلاب اسلامی پس از 15 سال تبعید، دوری از میهن و بازگشت آن بزرگوار به محیط مقدس انقلاب اسلامی همچنین همراهی امت برای به نتیجه رساندن نهضت بود و پایان آن سقوط رژیم فساد پهلوی بود.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیاتی از سوره فجر تصریح کرد: آنچه مسلم است، دهه فجر بسیار در تاریخ ایران و جهان تأثیرگذار بوده است و خواهد بود، مسیری که در دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد مسیری است که برای خود هدف گذاری کرده است که به ظهور مهدی آل محمد(عج) منتهی شود.

وی بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند که در این دوره، جهان را آماده ظهور می کنیم نیز شاید این مهم را برساند و باید خود را برای کارهای بزرگ تری در گام دوم آماده کنیم.

آیت الله دژکام گفت: باید به فرموده مقام معظم رهبری پنج مرحله را بگذرانیم که اکنون مرحله دوم آن یعنی نظام اسلامی را پشت سر می گذاریم که پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارسازی دولت اسلامی مبتنی بر سیره ائمه معصوم باشد

ساختارسازی دولت اسلامی مبتنی بر سیره ائمه معصوم باشد